Gratis administratoradgang

Opret administratoradgang

Vi ved, hvad det kræver at klare lønnen for mange virksomheder. Med en gratis administratoradgang kan du nemt håndtere dine kunders løn under ét login, samtidig med at sikkerheden er i top.

4 fordele med en administratoradgang

Smart godkenderflow

Med et godkenderflow kan du forberede lønnen og sende den til godkendelse hos dine kunder.

Det sikrer rene linjer og skaber ro og overblik.

Vi gør dit arbejde nemt

Detaljeret bogføring, automatisk overførsel af lønposteringer og bilag, nem indtastning og meget mere. 

Med Danløn bliver dit arbejde nemt.

Styr på sikkerheden

Med vores eget datacenter i Danmark er der styr på GDPR og data.

Og med et personligt login og to-faktor-godkendelse kan du styrke sikkerheden yderligere.

Én adgang - flere brugere

Du har adgang til alle dine kunder med ét login. Nemt og overskueligt.

Og samtidig er det nemt at oprette dine kolleger og give dem adgang til udvalgte kunder.

Priser der er til at forstå

 

  • Dine kunder betaler 22 kr. pr. lønseddel* og får en masse gratis oveni, eksempelvis lønsedler til e-Boks
  • For 200 kr. pr. måned får du ubegrænset telefonsupport
  • 499 kroner for en servicepakke
  • Gratis at oprette en administratoradgang
  • Gratis online support 
Opret gratis administratoradgang

*Pr. 1. juni 2024 er prisen for en lønseddel 25 kr. Samtidig lancerer Danløn funktionerne CPR-opslag, NemKonto og Danløn HR som flerbrugersystem. Læs mere.

Se et udpluk af Danløns funktioner

  • Detaljeret opsætning af kontoplan

    Hvis du har brug for at detaljere bogføringen for dine kunder, kan det blive præcis så detaljeret, som du har brug for.

    Du kan specificere hver enkelt løntype på et selvstændigt kontonummer og eventuelt opdele løntyperne til bogføring på selvstændige linjer (pr. dimension/medarbejder), så det passer nøjagtigt til dine behov.

    Opsætningsmuligheden kan laves så detaljeret, at du reducerer behov for efterpostering i dit regnskabssystem.

    Du har også mulighed for at vælge tekst til bogføringsbilaget.

  • Automatisk overførsel af lønposteringer og bilag til regnskabssystem

    Du kan nemt opsætte en automatisk overførsel af lønposteringer og bilag til regnskabssystemet. 

    Bogføringsbilag, lønsedler og betalingslisten kan automatisk blive overført, så du slipper for at gøre det manuelt. Med et enkelt klik kan du også downloade udvalgte bilag og herefter videresende dem til dine kunder. 

    På den måde får du gemt og distribueret lønbilag digitalt og kan overholde bogføringsloven.

  • Arbejd effektivt og hurtigt

    Kan du godt lide at arbejde hurtigt og effektivt? Selvfølgelig er svaret ja. 

    Med masseopdatering kan du med ét klik opdatere en række felter – eksempelvis SH (%), ferietillæg, bogføringsgruppe og sprog på lønsedlen - for udvalgte medarbejdere på én gang.  

    Med samlet indtastning kan du nemt udvælge lønarter og lave indtastninger og kontrollere registreringer for alle medarbejdere i det samme skærmbillede. 

    Med automatisk godkendelse af løn behøver du ikke selv logge ind og godkende lønafregningen hver måned. Det er særlig relevant for de af dine kunder, der har en simpel lønopsætning, og det sparer dig en masse tid.

    Med gode afstemningsmuligheder kan du nemt finde eventuelle afvigelser, eksempelvis i forhold til eIndkomst. Her kan du trække en rapport på feltniveau i en selvvalgt periode.

  • Godkenderflow sikrer rene linjer

    Du kan nemt opsætte et godkenderflow, der betyder, at du forbereder lønnen og herefter automatisk sender den til din kunde, der efterfølgende godkender. 

    På den måde skaber du nemt en funktionsadskillelse, hvilket sikrer rene linjer og skaber ro og overblik. 

    På oversigten over dine kunder har du altid et godt overblik over, hvilke kunder der henholdsvis har godkendt, afvist eller stadig afventer at forholde sig til lønafregningen.  

    Læs mere om godkenderflowet i Danløn

  • Nem og automatisk tilbageførsel af løn

    Hvis du laver fejl i en lønafregning, er det nemt at tilbageføre lønnen og stoppe de automatiske betalinger. 

    For i det øjeblik du tilbagefører en lønafregning, stopper Danløn alle de automatiske betalinger, som det er muligt at stoppe på det tidspunkt.  

    Mere konkret bliver en automatisk betaling stoppet, hvis du tilbagefører lønafregningen senest to bankdage før betalingens dispositionsdato. 

    Så snart du tilbagefører en lønafregning, sker der automatisk tre ting i Danløn:  

    1. De berørte medarbejdere får en ny lønseddel med 'omvendt fortegn' - det vil sige, at alle beløbene er blevet tilbageført. 

    2. Indberetningen til eIndkomst bliver tilbageført.  
       
    3. Alle de automatiske betalinger, der vil ske to bankdage frem i tiden, bliver stoppet.  

    Det koster ikke ekstra, at Danløn stopper en automatisk betaling. Men når medarbejderen får en ny, negativ lønseddel, er prisen den normale pris pr. lønseddel. 

  • Integration til andre systemer - undgå manuelt tastearbejde

    Regnskab, timeregistrering, vagtplanlægning og pension.

    Danløn taler selvfølgelig sammen med en række systemer, der alle er med til at gøre dit arbejde lettere.

    Hvis en integration eller en løsning ikke kan forbindes til Danløn via et API, kan du anvende CSV-filer til både indlæsning og download. 

    Se alle integrationer.

  • Mere end bare løn med Danløn HR

    Vidste du, Danløn er meget mere end et lønsystem? 

    Med Danløn HR får dine kunder blandt andet juridiske godkendte skabeloner til ansættelseskontrakter, digital signering, overblik over fravær og styr på GDPR med et sikkert, digitalt dokumentarkiv. 

    Så hvis du gerne vil tilbyde at hjælpe dine kunder med deres personaleadministration, er det en mulighed med Danløn HR. 

    Læs mere om Danløn HR

  • Sig farvel til tastearbejde med gratis app

    Med Danløns gratis app kan dine kunders medarbejdere klare noget af tastearbejdet, så du får tid til andre opgaver.

    I Danløn appen kan de blandt andet se deres lønsedler, opdatere stamdata og registrere fravær, udlæg og kørsel, som bliver overført direkte til Danløn.

    Senest 1. juli 2024 kan medarbejderne også registrere arbejdstid, så dine kunder kan overholde reglerne om tidsregistrering.

    Og hvis din kunde har tilkøbt Danløn HR, kan medarbejderne også registrere andre fraværstyper - blandt andet sygdom, hjemmearbejde og barn syg - direkte i appen.

    Læs mere om Danløns app.

Brug for hjælp?

 
Har du spørgsmål, eller er du i tvivl om, hvorvidt Danløn er noget for dig?
Så kontakt én af vores salgsrådgivere - og du er godt på vej.
 
Ring til os på +45 70 80 60 58 eller skriv til salg@danlon.dk
 

Mandag - Torsdag

09.00 - 15.30

Fredag

09.00 – 15.00